3 Nisan 2018 Salı

GOOGLE'DA BENİ ARAYANLAR:4





Merhaba,

Google yine harika aramalarda beni göstermiş okuyucuya :)))Yine bir kısım yaraya merhem arayışına ve anlamsızı mantığa bürüme çabasına denk gelmişim. Hayrolsun :) Dilerim aradığınızı bulmuşsunuzdur ey okuyucu.

 İçlerinden seçtiklerimi bölerek yazmaya karar verdim. İlk üç yazıyı da buraya bırakacaktım ama diğer yazıya eklerim gayrı :) 






Terkeden erkek neden sosyal medy???: Tam olarak ne sorduğunu bilsem bir yorum yapacağım ama acaba aradığın cevap şu yazıda olabilir mi? Buraya bir tıkla bakayım :) 


Bir erkek bir kızla neden konuşmaz: Bacım bilmiyorum. Benimkiler zaten istisnasız suskunlar kolekşın olduğu için bana artık konuşup, açıkça hislerini söyleyebilen adamlar fabrika hatası gibi geliyor... Fakat adamlar da haklı 365 günün 24 saati dalga geçen bir kızla ben de konuşmazdım. Hele ki egom varsa... Yani bana müstehak ama sizinkiler niye konuşmuyor onu bilemiyorum. Bir yazı yazmıştım bir bak bakam belki faidesi olur .Buraya tıkla bakalım bunlardan biri olabilir mi sebebi? :)

Zaten bazıları konuşunca da "ne alaka abi" diyorsunuz. Şimdi sosyal medyada başıma gelen ve haykırarak güldüğüm bir olayı anlatayım sana. Tipi gayet güzel bir abi var sosyal medyadaki bir hesabımda... Abi güzel ama iletişimimiz birinin ahını almışım  gibi :))) Yazındı sanırım babamın fotoğrafını ekledim hesabıma ve hıçkıra hıçkıra ağlıyorum. Arada susmaya yelteniyorum ama namümkün.. Aklıma geldikçe özlemim artıyor ve daha yüksek oktavlı haykırıyorum... Neyse baktım bu abi mesaj attı "yoksa o fotoğraftaki baban mı?" Yazmış. Bir anda sustum mesajı algılamaya çalışıyorum neyse "evet" yazdım. "Oldukça yakışıklıymış" yazdı hahahaha ya bak hatırladıkça kopuyorum. :))) Sonra bitti konuşma gerisi gelmedi. Hayatta çok ilginç diyaloglara girmişliğim var da bu??? Abi babama yakışıklı diyeceksen fotoğrafın altına yorum atsana beni niye heyecana gark ediyorsun zalımın evladı. Belki de o ruh durumumu hissetti de güleyim diye yazdı gibi bir Pollanna bakış açısı bırakıp gidiyorum ve giderken de hala gülüyorum. Evet babam çok yakışıklıydı ama sen de öylesin bu yakışıklılığını konuşma diline de yansıtsan al sana James Bond :))))) Kendisi bu satırları detaylarına dek okuduğu için eminim ki "işi gücü dalga" diyerek bir daha nokta yazmaz bana değil mi? Ya ama şey okumamış gibi cool durur o hahaha tamam tamam sen oku ya ben anlamamış gibi yapmaya devam edeceğim :))) Ayrıca halka açık mecra oku tabii. Okunsun diye yazıyorum neticede. Ama bana arada yaz ya değişik oluyor  pek denk gelmediğim bir iletişim tarzı :)))

Erkeklere sonradan dank ediyor: Yooo böyle bir dank etme durumu yok aslında. Erkekler diye genellemek hata olur. Yani giden de gidiyor ama benim denk geldiğim bir çoğunluk var ki durum eski kız arkadaşını başkasıyla görünce dank ediyor. Kaçan balık büyük olur sendromu diyoruz. Kadınlarda da görünüyor bu. Ben çok eğleniyorum böyle durumlarda kalanı seyrederken ;)



Konuşmayan aşık erkek:
 Ya üzgünüm ama aşk içinde konuşmamayı barındırmaz. Konuşamamayı belki ama aşıksa erkek/kadın farketmeden o aşkı bir şekilde yansıtır. Muhakkak hisseder aşkın muhattabı. Nasıl desem hissi kablel vuku işte.. Sen iyisi mi ona tekrar bak bakayım. Aşk değildir o aşk olsa duramazdı :)





Yasak ilişkide terkeden????: Ben çay koydum bekliyorum. Kendini hazır hissedince ne olduğunu tüm detaylarıyla bana yaz anlaştık mı? Mailimi buraya bırakıyorum dilekce54@outlook.com 

Ben çatlarım yahu :)))) Şaka bir yana merak ettim yasak derken? Ay bak ama ya yapılır mı bu benim gibi meraklıya :) 



Sevgili Google bu aramaların sahiplerini de "Ayşe"dir "Ahmet"tir diye versen de ben meraktan çatlamasam ne güzel olur. Her şeyi yapıyorsun bunu yap yahu :))) 


Bu şarkı da muhatabı konuşmayanlara gelsin. Bence bırakın mahşerin suskun atlılarını da şöyle çevreye bakın ne bileyim belki atladığınız biri vardır. Olur ya "hayat" ;)

Kafası karışık yaşanmışlıklarınız varsa filan mail atın bana yazılaştırayım 4 yıldır söylüyorum hatta mayısta 5 olacak de haydı ben gittim :)