22 Aralık 2017 Cuma

AYRILIK SONRASI ERKEK TESELLİLERİ :)


Herkese merhaba,


Bir önceki yazıda ayrılan kadınlara hem cinsleri tarafından verilen tesellileri yazmıştım. Bu yazıda da erkekler penceresinden olaya bakalım istedim :) 



Kadın-erkek birbirinden farklı da olsa ayrılık tüm canlı türlerini üzüyor muhakkak. Yani belki bazılarımız daha fazla üzülüyor bazıları daha az... Erkekler üzülmez genellemesini doğru bulmuyorum. Bizim ailede hiç kız kuzen yoktu ne yazık ki benden büyük ya da küçük erkek kuzenlerimle her yaz biraraya gelmek suretiyle dert ortakları olmuştum. "O kız da bana neler etti. Ben de bu kıza yaptıklarımdan pişmanım" ninnilerini dinleyerek büyüyen Dilek iş hayatında da çoğunluğu erkek arkadaşlara maruz kalınca ister istemez ayrılık sonrası neler düşünüp nasıl hissettiklerine az biraz aşina oldum :) 



Eveeet başlayalım :) Önceki yazının ilk maddesi ayrılınan/yüz vermeyen adamın "gay" olduğuna ikna çabasıydı :) Bu ilk maddede erkeklerde onun muadili... Maalesef ki saygı, sevgi sınırlarını da epeyce aşan bir saptama...



Boşver Hafif Kızdı Zaten: Ben bunu ergenlikte duymayı bırakmıştım ama geçenlerde bir arkadaşıma "Fırat bana bir şeyler söylesene yazı yazacağım" dediğimde "sizin gayin bizdeki muadili hafiftir" demişti... Evet kanka evet kız çok hafif... O kadar hafif ki seni allah korudu maazallah birlikte hafiflerdiniz filan... Bir kızın hafif olduğuna kendini inandırınca rahatlayacak mısın gerçekten? Sene olacak 2018 hala "hafif" "ağır" muhabbeti kaldı mı? 



Çok Çıkarcı Bir Kızdı Zaten: Tanıdığım erkeklerin çoğunluğu ayrıldığı kız arkadaşına bunu muhakkak sarfetmiştir.... Evet kanka evet tabii ki çıkarcı sen zaten Koç'sun , Sabancı'sın Ulusoy'sun kızlar hep maddiyata geliyor sana???? Bu mu yani? Kız senin insanlığından etkilenip gelmiş  ama ilişki bir yerden sonra sıkmış olamaz mı? Allah aşkına seni hiç sevmediler mi kuzum? Hem madem çok çıkarcı da seni niye bıraktı o zaman? Tabii ki cevap hazır "daha zenginini buldu"... Anlamadıkları bir şey varsa o da kadınların duygusal bağ olmadan bir erkekle ömür geçiremeyeceklerinin... Yani tabii zıttı kadınlar da var ama çok çok azınlıktalar....

O Kızdan Anne de olmazdı Ev Hanımı da: Olmazdı kanka olmazdı! Ne diktiği giyilir ne pişridiği yenirdi zalımın kızının! Annen laf edecek olsa çatallı dilini çıkarır karşılık da verirdi zaten... Kız insan değil ormanda kurtlar büyütmüş onu... Ah acaba sen o kızı evde iş yaparken gördün mü? Birlikte hiç çocuk bakma tecrübeniz oldu mu? Annenle kaç kere yan yana getirdin? Erkeklerde en sinir olduğum şeylerden biri bu önyargıları!!! Zevahire bakıp da yorumlayanlar inşallah hakkında böyle tahminler yürüttüğünüz kızları bir gün biri kapar siz de ağzınız açık bakakalırsınız! Yaaa tecrübe eden abiler "ah ulan" diyorsunuz değil mi?






Ya Ben Katar ya da Çin Ligi miyim Bir Vasıfsız Kıza Bu Kadar Prim Vereyim?: Verme kanka verme! Taş olsun o vasıfsız... Pardon vasıf derken? Cv ile gelelim mi bundan sonra? Hahahaha 30'unu geçtiysen Katar Ligi'ne sen git anacım zaten. Vasıfsız nedir sanki özel sektöre eleman alacak? Yok ya bu betimlemelerle Katar Ligi de seni kabul etmez bence :)))) 



Benim Sevgim Ona Fazlaydı Zaten: Tabii abi tabii sen Mecnun'un Leyla'yı , Kerem'in Aslı'yı sevdiği gibi sevdin. Hayır onu bırak allah aşkına de hele sen bu kızı nasıl sevdin de kaçtı? Dur bakayım belki babası öldüğünde odun gibi bir mesaj  atmışsındır he mi? (Yazar burada azıcık mesaj vermiş olabilir şeyapmayın)..



Kız Rahatsızın, Dırdırcının Teki Ya: Tabii tabii kadın cinsinin %90'ı rahatsız zaten... Kız dengesiz, dırdırcı , ne istediğini bilmiyor....Seni istemeyen herkes gibi o da rahatsızdı işte... Bir sonrakine normalini bulursun :)))) Buarada sizin cinsin dırdırcısı inanın bizimkilerden bin kat fena. :((( 




Ben Evlilik İnsanı Değilim Zaten: Burada Issız Adam Filminin fon müziği esas oğlanın kafasında çalmaya başlar... Niye mi? Külliyen yalan söylüyor ama trajik olan hiç inanmadığı bu yalana senin de inanmanı bekliyor... Oldu biz inanmış gibi yapalım sen de bekle 2 yıl sonra kız İngiltereye yerleşip çocuk doğurunca karşılaşırsınız hahahaha ay bu ben olabilirim bak :))))

Bonus! Kız Balık Burcuydu Abi :))))): Tabii ki erkekler burcuna göre sevgili, eş seçmez hatta çoğu umursamaz ve ilgilenmez bile. Yani genelde ben yaparım, arkadaşlarım yapar "ayyy çocuğun burcu neymiş kız" muhabbetini :)))) geçenlerde bir istisna oldu. Anlatacağım şahısla duygusal bir iletişimimiz yok önce onu yazayım hatta arkadaşım diyebilir miyim emin de olamadım... Kategorisiz diyelim :)  Blogumun kapısından bile geçmediğine emin olduğum bir adet yakışıklı bir keresinde burcumun balık olduğunu öğrenince başladı dert yanmaya... Burcumu öğrendiği günden sonra ne desem, ne yapsam "ah işte balık burcu kadını" dedi :)))) Garip olan şu ki, öyle bir tipin içinden Rezzan Kiraz çıkması??? Neyse her ne kadar okumuyor olsa da gıybetini yapmayıp kendisinin burcunu yazıp kaçayım istiyorum "balık burcu erkeği, septik, inat, merhametli, çabuk seven, miskin, sahiplenici , ve burç yorumcusu" :)))) Ayyy tuttu mu ki acaba? 



Seven Sevdiğine Sevdiğini Söylesin ey sevgili Romeo'lar çok geç olmadan! 



Kankalar birbirlerini teselli etmek üzere alemlere aktılar. Etilerin ünlü kulüplerinden birine gittiler sabaha kadar eller havaya yaptılar fonda ise Alişan çalıyordu "aklın varsağğğğ evlenmeeğğğğğ"



Evlenmen anacım evlenmen kalın cemiyet mikrobu olarak :)