3 Temmuz 2017 Pazartesi

KİTAP ALIŞVERİŞİM


Son dönemde yaptığım kitap alışverişlerinin hiçbirini yazamadım. Hazır 3 gün boşluk bulunca yazmak istedim. Birçoğunun kampanya süresi geçmiş olsa da siteler sık sık kampanya yaptıkları için bence bakarsanız muhakkak denk gelirsiniz eş değer kampanyaya ya da aynı kampanyalara. 




Bu kitapları sanıyorum mayıstan beri almışım. Hepsini aldığım yere göre düzenledim önce emektar sitem Kitapyurdu ve A101 alışverişimi yazayım.





A101'de bu kitaplar hala var. En azından benim yaşadığım yerde mevcut. Martı Yayınları'nın kitaplarını 3.95'ten satışa çıkaran A101'de yine harcadık harcadık bitmedi evet. Cidden 3,95 nedir yahu? A101'den Postacı Kapıyı Çalmayacak'ı seçtim ve konusunu okuyunca biraz içim burkuldu, biraz duygusallaştım ve sonra okumak üzere kitaplığıma koydum. İçerik de bu kadar etkilerse sevdiğim kitaplar listesine girmeye aday. Hayırlısı bakalım :) 

Kitapyurdu'ndan yüklü bir alışveriş yapmışım ama akademik olanları çıkardım. Kalanları da hemen isim isim yazayım ,

George Orwell'in tüm kitaplarını toplamak istiyorum. Küçükken İngilizceden okutmuşlardı bize 1984'ü. Sevdiğim herkese hediye ettim ama bir kendi kitaplığıma alamamıştım onu da aldım sonunda. Vasconselos'un Şeker Portakalı yeniden okunacaklarım arasında eh tek olmaz devam kitaplarını da aldım Güneşi Uyandıralım ve Delifişek. Veee çocukluğum! En çok özlediğim şey şu sıra ben de Yılmaz Erdoğan'ın Feriştah'ın Fantazileri ve Laz Bakkal ile Tombalak'ını görmüşken attım sepete bir diyalog var ki Tombalak kalbimi deldi geçti hayatta unutamam ben onu daha. Ne mi? Okuyup bitirince yazayım :) Yalnızlıklar Hasan Ali Toptaş'ın yere göğe koyamadığım kitabı oldu. Aldım, okudum sonra yeniden okudum derken 4 kez okumuş ve ağlamışım... Ama ağlamak yüreğimi açtı yani kötü etkilenmedim.

Küçük Kara Balık benim Kırmızı Kedi Yayınları'yla kitaplığımdaydı bir de Can baskısını ekledim. Ölümsüz Aile ise bir çocuk kitabı ama 100 Temel Eser arasında olduğundan ve konusunu merak ettiğimden aldım. Ah Gürpınar! En sevdiğim Türk yazarlardandır Melek Sanmıştım Şeytan'ı alındı, okundu, yorumlandı ve bir kez daha Gürpınar'a aşık olundu :) Sadık Hidayet aşığı olarak Aylak Köpek'i de almasam olmazdı. Antony Burgess olmadan Dilekce'nin kitaplığı eksik  kalmaz mıydı? İklim Savaşları ve Kim Korkar 21. Yüzyıldan ise Ntv Yayınları'nın kelepir kısmından aldıklarımdı. Son olarak da Yordam Kitap'ın bağımlılık yapan çizgiroman serisinden Madame Curie'yi alıvermişim aa bak ya :)


D&R'dan bir daha alışveriş yapmayacağıma ant içmemi sağlayan alışverişlerime gelelim. Agatha Christie ve Hasan Ali Toptaş'ın tüm kitaplarını almak istediğim için Altın Yayınları'ndan 40 liralık kitap alışverişine Agatha'nın (bu ne samimiyetse:) Annem ve Ben kitabı hediye olunca Agatha Christie'nin  Büyük Dörtler, Beş Küçük Domuz, Üç Perdelik Cinayet ve Ölüm Meleği kitaplarını sepete attım böylece hediye kitabıyla birlikte aldım. Hasan Ali Toptaş'ın Ben Bir Gürgen Dalıyım ve Geçmiş Şimdi Gelecek'indeki indirimleri görünce fırsatçı Dilek dayanamayıp onları da atıverdi sepete. Bu siparişim güle oynaya geldi. Amaaaaaaaaaaaaaa.


Amasına buradan devam edeyim. Efendim 2. kez sipariş verdim. Stephen King'den Sis, Agatha'dan Esrarengiz Parmaklar, Zadie Smith'ten Nw Londra, Carol Rifka Brunt'tan Kurtlara Söyle Eve Döndüm ve Markus Zusak'tan da Kitap Hırsızı 9.90 kampanyasındaydı onları aldım. Ayrıca da 2-3 akademik kitabı sepete ekledim bekle de gelsin. Sis'i iptal ettiler. Birkaç gün sonra yeniden sipariş verdim yine mi iptal? Evet... Hayır bir sebep de göstermiyorlar "şundan dolayı gönderemedik" diye... Koca firmasın o zaman niye stokta var?! Benim isteklerimi yok sayıp kafana estiği gibi davranacaksan yok bir daha görüşmeyelim D&R flörtün de bir adabı var :(


Veeee geldim son kısma Idefix'ten yaptığım alışverişime. Bundan önce arkadaşıma kitap hediye alırken King'in Mahşer ve O kitaplarının tam metnini de kendime almıştım. Geçen bir baktım King kitaplarından 3 tane ya da daha fazla alırsam %40 indirim :( Neyse onları almış bulundum bir kere eee bari külliyatın geri kalanını tamamlamak adına Sis, 22/11/63, Medyum, Kuşku Mevsimi ve Esaret'in Bedeli'ni sepete attım. Baktım Orwell de 9.90lık sekmeden el sallıyor "al beni Dilek al beni al beni" diyerek aaa bırakır mıyım! Peki ne oldu dersiniz? Evet Sis'i yollamadılar... Faturada "Doğan" ibaresini görünce (D&R'la aynı kurum) nasıl bir pişmanlık oldu tahmin edersiniz... Hayır madem yollayamayacaksın o zaman ben farklı kitap seçerdim "geçici olarak stok dışı" yazsana :( Aklım Chrsitine'de kaldı hem :( Neyse en azından Göz, Çağrı ve Hayvan Mezarlığı'nın yanına gidecek bu kardeşleri de. Diğerlerini de zaman içinde alacağım. 

Evet benim alışverişim böyleydi. Bakalım hepsini okumaya ömrüm vefa edecek mi? Neyse raflarda dururken verdikleri mutluluk bile yeter değil mi? :) 

Hepinize çok keyifli okumalar dilerim. Çokça sevgiler.


Not: Evet yorumlarım kapalı. Biraz daha kapalı kalacak ama açacağım. Bu esnada bazılarınız +1 bırakıyor ben de iade-i +1 için geliyorum ama bazılarınızı göremiyorum :( Görmediklerime de ziyaret yapamıyorum o nedenle affola.