21 Kasım 2016 Pazartesi

ŞAHANE HEDİYE ÖNERİLERİ

Bu bir reklam yazısı değildir önce onu belirteyim :) Öğretmenler günü yaklaşırken hediyelik bakanlar vardır ya da belki benim gibi kendine minik hediyeler almak isteyenler vardır diyerek yazıyorum bu yazıyı. Çünkü şahane hediyelikler buldum! Şahane diyorum çünkü keşfettiğimden bu yana aşık oldum az sonra göreceğiniz parçalara.  


Öncelikle şöyle bir bilgi vereyim. Bu yazıda yer alan sayfanın sahibesi Merve'yle tanışmamız bir sosyal sorumluluk etkinliğinde oldu. O kadar iyi kalpli bir kız ki yaptıklarını burada anlatmaya kalksam sayfa yetmeyecek :) Alışveriş yaparken böyle insanlardan yapmayı seviyorum çünkü verdiğim para bir şekilde değerlenecek :)  Siz de benim gibi düşünüyorsanız ve aşağıdaki parçaları sevdiyseniz Facebook'ta Cici Art  sayfasından ulaşabilirsiniz :) 


Evde Kalmış Kız Çantası :))
Adını ben uydurdum :)) Sayfada favorim olan ve bloguma en uygun hediyeyle başlıyorum :))  Bunu evde kalmış ya da evde kalmaya yaklaşan arkadaşlarınıza almayın "sen ne demek istiyorsun neyin mesajı bu lan" şeklinde bir tepki gelebilir :))) Ama bana alabilirsiniz 72 kediyle yaşlanmak benim ütopyam çünkü :))) 

 İsme Özel Ayraç Kitap delisiyseniz ayraçlarınız da isminize hazırlanmış olsa ne güzel olurdu değil mi? Bu fotoğraftakiler birer fikir. Tercih seçenekleri Cici Art'ta mevcut :)




İsme Özel Kaşe Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kalbimin sahibi tatlı Küçük Prens!!! Kitaplarım için bu damgadan ben de aldım ve çok sevdim. Benimkinde "Dilek'in Kitaplığı" yazıyor ancak yazılar siz nasıl isterseniz o şekilde. Öğretmenlik zamanımda görseydim kesinlikle bir "Dilek Öğretmenden Aferin" de ben alırdım.. Öğrenci olsanız böyle tatlı bir aferin almak için daha çok çalışmaz mıydınız ama? :)) 






Yeşeren Kalemler Veeee yeşeren kalemler! Efendim fesleğenlisinden tutun da yeşil biberinden turpuna kadar çeşitte yok yok! Gel abla gel! Bu kalemler 3 lira hem de çiçek açıyor :)))



Kitap Anahtarlık Bazen bir kitap okursun hayatın değişir, kalbinin attığını hissedersin, keşke bitmese, hep okusam dersin ve her yere taşımak istersin onu.. Kitabınızı her dem yanınızda taşımak için anahtarlık yaptırmak ne hoş fikir ama değil mi? :)