24 Eylül 2016 Cumartesi

#maviyleprojectpan

Bu sıralar saat 6'da kalkıp evden deli gibi fırlıyorum.. Makyajı bırakın yüzümü bile kremleyemiyorum.. Uyku uyumaksa son bir haftadır en büyük hayalim :( Öyle ki bu yazıyı tek gözüm kapalı yazıyorum ve yayınlayınca uykuma döneceğim :) 1-2 ay sonra kitap okumaya bile vaktim olmayacak :(( Çalışma tempom yine eski haline döndü gibi.. Neyse şikayet yok :) Peki bu yazının bunlarla ne alakası var? 


Sevgili Sihirli Mavi bir etkinlik başlattı. Bitiremediğiniz kozmetik/bakım ürünlerini yılbaşına dek bitirmeye çalışıyorsunuz bu etkinlikte :) Ben renkli kozmetik pek kullanmadığım için bir kaç bakım ürünüyle katılıyorum Sihirli Mavi'nin bu etkinliğine. Siz de dahil olmak isterseniz buraya tıklayın ve bir bakın bakalım Mavi ve katılan diğer bloggerlar neler bitirmeyi hedeflemiş :) 

Benim ürünlerim şu şekilde,


Avon Ultra Sexy Parfüm: Bitiremem ama deneyeceğim :)

Avon Care Aloe Vücut Kremi: Bunu bitirebilirim :)

Bio-Oil: Serum olarak kullanıyorum muhtemelen sonuna yaklaşırım ama biter mi emin değilim :)

Estee Lauder Double Wear Gözaltı Kapatıcısı: Bitmese de bunu atacağım çünkü tam 31 Aralıkta süresi doluyor :)

Estee Lauder Revitalizing Supreme Göz Kremi: Seyehat boy bir ürün muhtemelen biter :)

Wet n' Wild Nutty Noisette Far: Tekli far olmasına rağmen bitmez. Diğer bloggerlar paletler koymuştu ortaya ben de bunu ekleyeyim istedim :)

Elf Hypershine Gloss Vixen: İki millik bir ruj bitirebileceğimi düşünüyorum :)

Kiko 388 Ruj: Biteceğini sanmıyorum ama ben yine de listeye ekledim :)

Avon Anew Lip Balm: Bunu bitirebilirim :)