26 Eylül 2016 Pazartesi

ETKİNLİĞİME DESTEK VERİR MİSİNİZ?

Etkinlik sona erdi :) Dayanışma sayesinde 2 köy okulumuzun öğrencilerinin kışlık ihtiyaçları karşılandı. Desteğini esirgemeyen tüm blogger arkadaşlarıma çok teşekkür ederim :)

Merhaba,


Facebook üzerinden oluşturduğum bir destek sayfam var ismi Bir Kardeş Seç Buraya Tıklayarak sayfaya ulaşabilirsiniz. Her yıl ekim ve nisan aylarında olmak üzere 2 etkinlik düzenleyip desteğe ihtiyacı olan miniklerle yardım severler arasında minik bir köprü oluşturmaya çalışıyorum. 






Sayfada ihtiyaçları liste halinde veriyorum. Destek olmak isteyenler bana sayfadan mesaj yoluyla yazıyorlar ve bu şekilde ihtiyaçlar karşılanıyor. Normalde 100-150 çocuk ekliyordum ancak bu sefer gerek sağlık sorunlarım gerekse iş yüzünden sadece 2 köy okulundan 51 çocuk alabildim. Bu çocukların bot, mont ya da okul çantası gibi ihtiyaçları var. 

Sizlerden ricam etkinliği bir kere sosyal medyada paylaşmanız. Paylaşımlar daha çok destekçiye ulaşıyor ve bu da daha çok çocuğun yüzünün gülmesine sebep oluyor. Destek veren herkese şimdiden teşekkür ederim :) 

Sorusu olan dilekce54@outlook.com adresinden ya da Bir Kardeş Seç'ten mesaj yoluyla bana ulaşabilir :) 

Etkinliğin Facebook linkine gitmek için buraya tık tık lütfen :)

Görsel çocuklarımıza aittir.