27 Haziran 2016 Pazartesi

ERKEK NEDEN KONUŞMAZ?

Yazıma başlamadan önce blogumun düzenli olarak görüntülendiği ülke olan İngiltere'ye gani gani geçmiş olsun diliyorum Brexit için :) Şaka bir yana beni oradan görüntüleyenleri merak ediyorum. Bir ara Londra'da olacağım Piccadilly'de buluşalım mı ne dersiniz Brit fanlarım? Ulaşın bana enazından :))

Veeeee istek üzerine yazdığım yazılardan biriyle karşınızdayım :)) Öncelikle bu yazı yazılırken bana destek veren, görselleri seçen ve ilk iki aynı zamanda da en şahane maddeleri söyleyen arkadaşım Fırat Jemalani'ye 
çok teşekkür ederim.  Buraya tıklayıp harika kanalına göz atın derim. Şu an yazımı onun güzel videoları eşliğinde yazıyorum :)  Daha önce de güzel fikirleriyle yazılarıma ortak olmuştu. Erkek gözüyle bu yazıya yaptığı katkı bence yadsınamaz. Sizce de öyle  değil mi? :) 


Bir hanım kızımızın sorunu varmış (kendimi Nihat Hatipoğlu gibi hissettim şunu yazarken. Ona gelen sorulardan alta kalmıyor benimkiler de bakmayın :)))) " Dilekce bu X'in hareketleri kafamı çok kurcalıyor, hoşlanıyor buna eminim ama neden konuşmuyor sence?" Dedi. "Bence sıcaktan dermanı kalmamıştır. Sonbaharda konuşturmayı dene" desem de ciddiye alınmadım ama sıcak havanın aşk meşk işlerini baltaladığını düşünüyorum. Bu fikrin ardında duracağım bir yaz acayip çarpılmadıkça :))))))) Neyse geçeyim teorilerime :) Evet erkek niye konuşmaz? Blogunuzu, sosyal medya hesaplarınızı, Whatsapp'ta ne zaman son görüldüğünüzü kısaca size dair her şeyi ince ince takip eder de niye konuşmaz?

***
Bir erkek hoşlandığı kadınla konuşmaz çünkü, onunla aynı ortamda olunca konuşmak anlamsız bir eylem gibi gelir. Konuşurken aşığını izleyemez ki, aşığın en büyük özelliği maşukunu temaşa etmektir. ( Vay vay vay romantikliğe bakın! Fırat'la yolu kesişecek kadın ne kadar şanslı değil mi ama?)

*** Konuşmaz çünkü, konuştukça zayıf düşmekten korkar. Aşk zaaftır biraz da konuştukça onun karşısında savunmasız kalmaktan korkar, bir erkeğin en zor halidir bu. O dışarıdan oluşturduğu kalenin ardındaki gerçeklerin ortaya çıkmasını istemez.

Efendim dertli  dişilere derman olmak için bir erile daha danıştım tabi ki. Sıradaki 2 maddenin mimarı da Semih :) Kendisiyle röportaj da yapmıştım arkadaşım Semih Özyiğit (tıklayıp röportaja göz atabilirsiniz :) Fırat ne kadar romantikse Semih o kadar gerçekçi ve garanticiydi bu konuda. Erkekler işte hepsi farklı farklı düşünce yapısında :))))

*** Bir erkek konuşmaz çünkü geçmişte yaşadığı kötü tecrübelerin izleri taze taze kazınmıştır belleğe... Sırf bu tecrübeler yüzünden tüm dişileri genellemiştir. Genele yaydığı korku en sonunda üstüne yapışmıştır ve çuvallamaktan daha doğrusu "yine" çuvallamaktan, yanlış kişiyi seçmekten, mutsuzluktan korkar.. O korkarken de kimbilir belki de aradığı ilişki uçup gitmektedir... Risk alın biraz risk onu da ben söyleyeyim :))  Şairin dediği gibi kırılıp da kaynamayan kemik var mı? Korkmayın korkmayın Dilekçe'yi dinleyin, konuşun ;)


***
 Konuşmaz çünkü, başını derde sokmak istemez. Başını derde sokmaktan kasıt? Bana çok çok eskiden 20lerimin başlarındayken tanıştığım er ve erbaşlar "aaa senin abin ve erkek kardeşin mi var?" Diye sormuşlardı da çok şaşırmıştım. Şimdi Semih izah edince kafamda anlamlandı. Bazı erkekler (asla büyük bir çoğunluk değil) aileden ciddi ciddi çekiniyorlar. Salt aileyle de kısıtlı değil bu çekince. Sizden hoşlanan diğerleri de size hiç bulaşmaması ve başa dert almama isteğini devreye sokması için yeterli sebep.. Çok kısmetli dişiler esasen en kısmetsizleri bence çünkü çevrede ne kadar çok talip varsa esas istenenin oyun dışı kalmasına sebep oluyor (kendimden biliyorum hahahaha :)

Bunlar da benim naçizane saptamalarım :)))

*** Konuşmaz çünkü bazı erkekler kadınlarla konuşamama gibi bir lanete sahip... Ne zaman girişimde bulunsa şaşırır, eli ayağına dolanır, ne diyeceğini bilemez, heyecanlanır özetle... Bkz: Friends'ten Chandler Bing :)))

*** Konuşmaz zira kafasında netleşmemiştir henüz olası bir ilişkinin artıları ve eksileri. Aslında ilişkinin değil direk sizindir bu artılar ve eksiler.. Bu muhasebeci zihinler de yoğunlukla akrep erillerinden çıkar. Şunu deyin "bekleme yapma geğğğğğğğçççççççççççç" zira o size gelene kadar pıffff.. İsteğiniz biter...

*** Çünkü platonik platonik yaşamayı sever. Bu en tehlikeli tiptir. Hem size hem kendine hem de çevresindekilere kan kusturur. Bir bakarsınız yüzünde çiçekler açar bir bakarsınız suratını Joker istimlak etmiş.. Böyle bir erkek tanıdığım vardı. Tam 5 yıl bir kızdan hoşlanıp ona kankası Akif muamelesi yapmıştı.. "Niye böyle yapıyorsun Ertuğrul?" Dediğimde bana aynı şu cümleyi kurmuştu "gerçeğe dönünce büyüsü bozulur diye korkuyorum. Onun ve benim en doğal hallerimiz, gerçek hislerimiz, insani güdülerimiz ortaya çıkınca her şeyin sıradanlaşacağına eminim"... Yeminle içine Fatih Akın kaçmış... Ne mi oldu? Kız evlendi.. Ertuğrul nişanlanıp 1 yıl sonra ayrıldı. Kızın  çocuğu oldu ve Ertuğrul hunharca bebe temalı fotolar kalpliyor??? Beter ol müstehak sana :))) .. İkisi de mutsuz bence  ama bu ilişkiyi yaşamadıklarından değil de kafadan kontak oldukları ve asla tamamlanamayacakları için. Haksız mıyım Ertuğrul? Eksikliği rutin yaparak vicdan rahatlatan insan yalnızlığı legalleştirip ona alışmaz mı? Neyse selamlar Milan'a. AB^de kalmaya devam edin misafirliğe geliciyz! :)))

*** Konuşmaz zira ezik kalacağından korkar... Yapılacak tek şey dahi yok buna..

*** Konuşmaz çünkü ilk adımı sizden bekler.. Buna hiç yorum yapmayayım ben yapmıyorum bunu ama yapabilen dişilere de imreniyorum, güçlü buluyorum onları :)

*** Konuşmaz çünkü, konuşup, ilişkiye dökecek kadar güçlü değildir hisleri bu nedenle de sizi kırmak kendini de yormak istemez..

*** Konuşmaz çünkü, normal sohbetlerde gururunu kıracak şeyler  yapmışsınızdır (espri de olsa) . Allah affetsin istemeden de olsa sık yapıyorum ama o esnada o esprimi çok seviyorum kendime saklamak haksızlık olmaz mı? :))) ..

*** Konuşmaz çünkü, sizden emin değildir. Misal adamı "kanka, hacı hafız" diye çağırıp üstüne bir de eski yeni sevdiceklerinizi anlatıp "niye böyle yapıyor ki?" Derseniz doğal değil mi konuşmaması. Ben bunu da sık yapıyorum.. Aynı batından doğmadığım çok fazla kardeşim oldu bu sayede :( :D

*** Konuşmaz çünkü, hoşlanmıyordur ve hareketlerini yanlış yorumlamışsınızdır. Hahaha ay ne gülerim buna bennnn :)))))))))))))))) Hoşlandığını nasıl mı anlarsın? Buraya tıkla bak bakayım hoşlanıyor mu? :)

Erkeklere not: Bakın bu ipucunu iyi saklayın derim zira maçı buradan çevirebilirsiniz. Biz kadınlar (kendimden pay biçiyorum ama genellenebilir bir durum)  konuşan ve vazgeçmeyen erkek severiz. Konuşun çünkü en olmaz durumlardan ilişki çıkabilir. Vazgeçmeyin çünkü biz cinsi latif olarak kompleks varlıklarızdır. Söylediklerimizin bir çoğu (%70 misal) tam tersi kastedilerek söylenmiştir... Vazgeçmeyen erkek "ne istediğini kesinlikle bilen" erkektir, güven verir.. Kadınların evlenmek için seçtiği erkeklere bir bakın %80 vazgeçmediği için "koca" titrine layık görülüp babalığa terfi ettirilmiştir :))) Vazgeçmeyen, inatçı, terslense de gitmeyen erkeklere bayıldığım doğrudur.. Çok güçlü gelirler bana..  Çabuk vazgeçenler boş vakit doldurmaya ya da tedbil-i havaya gelmiş olur genelde..  6-0'dan maç döndürmek gibi istenmezken en sevilen erkek olan çok erkek biliyorum çevreden. Özetle vazgeçmeyin,çünkü kadınlar erkeklere değil çabalarına, onları sevme şekillerine aşık olur.. Seviyorsanız gidin, konuşun :))))))))) Haa ama amiplik edin demiyorum bu konuda ölçüyü anlarsınız sanırım :)

Bloguma yeni gelenler için , bir müddet yorumlarım kapalı. Okuduğunuz için teşekkürler :) 

Bugünün şarkısı tam da konuya uygun olacak. Aşkın Tadıymış şarkını Türkçe ismi :) Tatmadan bilinmez tabi. Tatmak için de konuşmak şart.  Bu şarkıyı muhakkak dinleyin efendim. Yazı boyunca yeterince "konuşun" mesajı verdim sanırım..  Saygılar ;)




Efedim? Bana bir şey mi diyeceksin? :)))))))))))