5 Haziran 2016 Pazar

BU RAMAZAN ÇORBADA SENİN DE TUZUN OLSUN İSTER MİSİN?

Önce hepinizin ramazanı hayırlı olsun diliyorum ki oruç tutabilecek durumda olanların oruçları ve tüm dua edenlerin duaları kabul olsun. Dualarınızda beni de şöyle bir bahis konusu ederseniz çok sevinirim yalan yok :) 


Ramazan başlamadan minicik bir "hatırlatma" yazısı yazmak istedim :) Bildiğiniz gibi Aşhane benim ve blogumun favori oluşumlarından biri. Aşhane'yi bilmeyenler için minicik bir özet geçeyim, geçen yıl meydana gelen bu oluşum gece, kar, kış, yağmur , çamur demeden evsizlere çorba dağıtımıyla başladı akabinde durumu olmayan ailelere ev eşyalarından erzağa kocaman bir yardım ağı kurdu. Peki ben Aşhane'yi niye sürekli dilime pelesenk ettim? Kurucusu sevgili Mahmut Karaman benim çok kıymetli bir hocamdır birebir tanıyıp, sohbet etme fırsatı bulduğum ve hem saygı hem sevgi beslediğim bir kişiliktir kendisi. Bize yüksek lisansta her ders istisnasız çay söyleyen hatta "karnı aç olan var mı? Tost, yemek söyleyeyim" bile diyen gönlü bol bir insan. Kendisine ve sayfasına her türlü kefilim :) 






Peki ne yapabilirsiniz? Çorba malzemesinden, çorba dağıtılan pet bardağa, iftarlık erzağa kısacası bütçeniz neye yeterse ona destek olabilirsiniz. Ben Aşhane'nin bilgilerini buraya bırakıyorum "bir 10 lira olsun ya da bir paket mercimek olsun bağış yapmak isterim" diyenler buyurun ,


Yok ben Facebook'tan değil de maille ulaşmak isterim dersen de ashanecorba@gmail.com mail atabilirsin bu adrese :) 



Geçiyorum 2. alternatife. Hepiniz Şefkat-Der adını duymuşsunuzdur değil mi? Şefkat-Der de tıpkı Aşhane gibi geceleri çorba dağıtıyor ancak Şefkat-Der ayrıca evsizlere özel evlerden tutun da rehabilitasyon hizmetine kadar biraz daha geniş kapsamlı bir ağ. Onlara da minik de olsa bağış yapmak isterseniz diye bilgilerini yine buraya bırakıyorum. Geçenlerde mercimek ihtiyaçları vardı "dilerseniz alıp yollayabilirsiniz dilerseniz de bizi arayın toptancı bilgisi verelim" demişlerdi. Sanal market yoluyla ya da verdikleri toptancı yoluyla ulaştırabilirsiniz mercimeği ya da "ben mercimeğin parasını yollayayım" diyebilirsiniz. Karar sizin :) 






Telefon etmek istersen numarası:  05357337713

Derneğin web sayfasını incelemek istersen de buraya tıklarsan www.sefkatder.org adresine gideceksin :)


Benim de bir sayfam var ve orada sıkça maruz kaldığım durumlardan biri "bütçem kısıtlı şunu alsam ya da şu kadar parayla destek olsam ayıp olur mu?" Şeklindeki sorular. Hayır iyiliğin azı çoğu olmaz ki ayıbı olsun. 10 lirayla ya da 1 paket mercimekle de olsa destek vermek isterseniz inanın bu ayıp değil mutluluk sebebi olacaktır lütfen böyle düşünüp iyiliklerinizi esirgemeyin. Eklenerek büyüyecek siz bir paket mercimek ben bir paket tuz diğeri bir litre su aldığı takdirde pişecek o çorba :) 

Hiç bir şey yapamadığınız noktada da lütfen sosyal medya hesaplarınızda paylaşın ki paylaşımın gücü inanın düşündüğünüzden daha büyük :)

Hayırlı ramazanlar ve kocaman sevgilerle. 

Şişşş dualarınızda beni de unutmuyorsunuz bu konuda mutabıkız değil mi? ;) 

Ön. Not: Bir müddet yorum almıyorum zira geri dönemeyeceğim falan filan bu kısmı ezberlediniz değil mi?

Blogumun tüm gelirleri Aşhane'ye bağışlanacaktır.




Hiç yorum yok: