25 Nisan 2016 Pazartesi

10 MADDEDE: HOŞLANAN ERKEĞİ NASIL ANLARSINIZ? ;)

Blogger kimliğimden mi bilmiyorum mail adresim aşıklar ve aşkına kavuşamayanların hanı olmuş durumda :))) Bu yazı tüm sevip de emin olamayanlara gelsin! :)


Veeee bir itiraf geliyor hazır mısınız? Bu yazı 1 ay önce iş görüşmesine/blog röportajına  gidiyorum sanıp kendimi  bir  buluşmada buluşumun tatlı-sert  başrol oyuncusu  Ali'den yola çıkarak yazılmıştır. Kendisiyle görüşmüyoruz ama okuyorsa filan ben yine de notumu bırakayım :) Kızgınlığım geçti ve  hala istiyorsan ve "saptamalarınla" beni sinir etmeyeceğine inanıyorsan röportaja da bekliyorum anladın sen onu :) Şimdilik blogumda bu şekilde  yer veriyorum kendisine :))


Veee KOCAMAN TEŞEKKÜRLER EUPHRATES21'E ÇÜNKÜ BU YAZI ONUN YARDIMLARIYLA YAZILDI. AZAM HAYRANIYSANIZ YA DA KALİTELİ ŞEYLER DİNLEMEK İSTERSENİZ LÜTFEN KANALINA ABONE OLUN!!! :))) İyi ki varsın zaman zaman contalarını yaksam da hep var ol! Siz bana ben de bu şahsa dökülüyorum işte :))

1) Gizli takip: Erkek kadın ayrılmadan hoşlanan bireyin yaptığı banko şeydir "sosyal medya röntgenciliği" . Hoşlanmanın evrensel beden dili bile diyebiliriz buna :) Hatta benim başıma gelen bir diyalog şu şekildeydi


x: Yazdığın makaleyi okudum da..

D: Hmm nereden okudun?

x: Academia'dan okudum.

D: Ama ben sana hesabımdan hiç bahsetmemiştim?? Hatta okuyabilmen için hesabın olması lazım??? Hesap mı aldın?... 

x: Yalan dll not found.. :)))

Bu da bir şey mi adam Twitter'ımdaki eski Twitleri'mi bile bana hatırlatmıştı bir başka sohbette.. Özetle hoşlanmanın ilk şartı stalk! :)))

2) Bir bahaneyle mesaj atıyorsa: O an sizinle konuşmak için burnunda top çeviren eril bir de bakmışsınız alakalı alakasız yazıyor "uyudun mu?" ve "nasılsın?" artık bu mesajların iyice deşifre olmuş halleri. Günümüz trendi (enazından bende) şu şekilde,  "de'yi ayrı yazmamış Dilek tam senlik bak" "İtalyan futbolcuların yürüyüşünü izledin mi?" Diyerek bade süzerek yazıyorsa  konu buradan sohbete geçmeye de yer arıyor tabi ;)

3) Sürekli seninle ilgili soru soruyorsa: "Kaç kardeşin var ? Annengiller babangiller" şeklinde girip " nerede okudun, şurada bulundun mu"dan çıkıyorsa ve kendisi muhtar ya da Türk Standartları Enstitüsü Memuru değilse "layk, kalp, canhıraş merak" belirtisi bunlar şekerim ;) Haa bunları sormayıp şu maddelerin 10da 6sini dahi yapıyorsa bil ki, onları öğrenmişti "stalkla canım stalkla" :)



4) İltifat İltifat İltifat : Açık açık size "çok güzelsin be!" diyebilen tek erkek aslan burcu erkeğidir. Bu güruh dışında kalanlar sinsi sinci içten içten satır aralarında iltifat eder ama eder. Zaten iltifat hoşlanmanın en şiddetli alametidir! :) Akrep ve yengeçten bunları hiç beklemeyin (ilk etapta) Özellikle akrep o ne fenadır oooo!!! Kafasında sizinle evlenir, boşanır o aralık da çocuk da yapar haberiniz olmaz.. Şöyle de bir defosu var "arkadaşlarından biri olumsuz bir şey dese sizi silme nedeni olabilir misal "saçları çirkin be bu kızın" bile yeterli... Allah affetsin sonuçlarını cidden bilmeden bir akrep eriline "dostum o kız yani" deyip yuva yıkmışlığım var.. Ama böyle olacağını bilsem asla ağzımı açmadım! Affet beni çirkin kız! :)))

 Poker suratlı akreplerden en iyi kanka olur. Onun dışında uzak durunuz. O en çok kendisini sever, poh poh ister tek açığında eleştirince pert olur o ilişki.. (Akrebe hala ne doluymuşum be.. Canımı o kadar da yakmadı halbusem :) Yengeç de  alıngandır zaten iltifat etmeyi düşünse bile muhtemelen size alındığı için (ama nedenini kendisi de bilmez :) o iltifatı "eleştirerek" yapacaktır ;) 

Ps: Yazar burada kendine kahkaha attı! Ay ne bilimselim(!) yahu astroloji filan haha sonra "adım niye ilişki uzmanına çıktı" diyorum:)) Beni kaale almayın (kamu spotu:) 



5) Dişilin Yaptığı En Saçma Esprilere Gülmek: Anti tartar diş macunu hatta misvak içerikli bir espri yapsanız bile gülüyorsa, kendinizden tiksindiren esprilerinize "ve tanrı espriyi yarattı" muamelesi yapıyorsa hem de kötü espri depresyon sebebiyken.. Kız üzmeyin yazık baya baya hoşlanmış be!  :)

6) Birlikte bir şeyler yapabilmek adına bahane üretiyorsa: Sizinle 5 dakika bile vakit geçirebilmek adına "blogunun tasarıma ihtiyacı var sanki. Dilersen yardım ederim" Londra'ya gelmelisin ne yapacaksın orada bak x gazetesi dış temsilciliğinde açık var hemen aldırırım seni oraya (artık ilgilenmenin gözünü yarmış hali :))) " " O makale için aradığın kaynağı buldun mu yoksa gel benim flashtan atayım" diyorsa, "atma be!" deyin. Hepsi bahane ;) Amaç sizi görmek :)

7) Jestler! : Günaydın mesajları sıradanlaştı artık.  Misal bu adamın Londra'da restoranı olsun :) Arayan iç mimarı sizin yanınızda paylayıp "çok tatlı bir kızlayım senin yüzünden onunla geçireceğim vakitten çalıyorum ondan özür dile" diyerekten telefonu size verse!!!!!!!!!!!!!! İlkten halk insanı , komünal karakter olarak "n'apıyor bu be?" deseniz de :)) O an kendinizi Audrey gibi hissediyorsunuz! Hiç unutmayacağım bir şeydi o iç mimarın benden  özür dilemesi.. Neyse daha az ütopik şeylere de razıyız ne bileyim peçeteden yapılan bir gül misal (15 yaşımdan beri saklarım o peçeteyi:) Çiçek yollamayı geçiyorum. Profesyonel bir erilse yolluyordur zaten :)))

Ps: Talibim filan varsa bana çiçek yollasanıza ya da ne bileyim kendiniz toplayın o da olmadı ilk buluşmaya tek çiçek koparıp gelin. Allahını seven duysun bunu ben çiçekleri çok seviyorum!!! :)))))))))))))))))))))))))




8) Yardım İstemeseniz de Cansiperane Yardım Çabası: Misal sınıfta zorlandığınız bir ders var ama talebiniz olmadan size notlar hazırlandıysa, o konunun üzerinden ille de geçildiyse ;) "Sen alışveriş yap ben poşetleri taşırım. Sen evi kirlet ben temizlerim olmadı sen aşık ol acısını ben çekerim!!!" Tamam tamam abarttım ama buna benzer şeyler söylüyor/yapıyorsa hoşlanma emaresi işte ;)

9) Kızcağız Konuşurken Er Kişi Dut Yemiş Bülbülse: Tamamıyla seni konuşturup , çözme çabası. Sen konuştukça sana dair daha çok şeyler öğrenmek istiyor ve bu öğrenme açlığını da latif sesinden anlatacağın ipuçlarına bağlıyor. Hadi yine iyisin kız! :)))

10) Arkadaşlara Bahis: Arkadaşları seni gıyaben de olsa biliyorsaaaaaaaaaaaaaaaa "Adını dağlara yazdım yarim" safhasına geçmiş ki o!!! İçinde filan tutamaz olmuş malum mevzu bahis bunun işareti. O zaman hadi sizin çöpler çatılmış sıradaki lütfennnnnnn!!! :)

Hadi bir de bu maddelerin kaçı neye delalet onu puanlandırayım (geyiğin gözünü çıkarmam farz bittabi ama olay cidden yoğunluktan cevaplayamadığım mesaj sahiplerinin gönlünü almak :)

1-2= Kanka muamelesi bile yapmıyor. Öyle ki köşe minderi dahi değilsin... Nefes alışını dahi farketmiyor (tamam vur deyince öldürdüm ama...)

3-4= Markajdasın ya gelecek ya vazgeçecek. İstiyorsan önlemini al derim :))) Yeşil yak geçsin yayacık ;) Ya da benim gibi "kanka, hafız,  hacı , abi" de bunlar işlemezse bıyık filan bırak burarsın..  Bazısı cidden bundan anlıyor..

Tam da şu durumu oluştur işte ,




5-6= Adım adım hedefe.. Hedef sensin işte..

7-8= Baya bildiğin hoşlanıyor bu çocuk senden :)

9-10= İstemeye ne zaman geliyorlar? :))) Tamam böyle ümit vermiş olmayayım evlilik kolay değil de bu ilişkiyi tutturusanız evlilik bile çıkar bundan "bence" :))


Gönlünüze ferman, derdinize derman oldu mu??? Haaa bir de madalyonun öbür yüzü var.. Hoşlanmıyor mu? Sen de buna üzüldün mü? Boşver bak ben demiyorum İlhan İrem diyor :)




Meşguliyetimden mütevellit geri dönemeyeceğim için yorum almıyorum şimdilik. Kocaman sevgiler okuyan herkese :) 

Hiç yorum yok: